Topp1

Börja Rida

Är du intresserad av att börja rida hos oss?

NYBÖRJARE

• Gå till www.minridskola.se
  • Leta upp Farsta Ridskola
  • Tryck på fliken "Jag vill bli medlem hos er"
  • Registrera dig som medlem - medlemsavgift faktureras först när du har fått en plats i en ridgrupp.
  • När ridskolan har plats att erbjuda kontaktas du.

RYTTARE MED TIDIGARE ERFARENHET

• Skicka ett mejl till borjarida@farstaridskola.se med dina kontaktuppgifter och beskriv kort din ridvana så återkommer vi så snart det finns en ledig plats för dig. Ansökan anses inte giltig utan namn, ålder, ridnivå, telefonnummer, vikt samt längd. Intresseanmälan innebär inte en bokad plats.
  • Ridskolan bekräftar din intresseanmälan men kontakt tas först när vi har en plats att erbjuda. Vid erbjudande om en plats är det brukligt att först komma att provrida ett tillfälle för att se om gruppen passar din nivå samt att du trivs med vad ridskolan erbjuder.
  • Väntetiderna till en plats kan vara långa och har du stått i kö mer än ett år behöver du förnya din anmälan.

Lediga platser

Vuxna, nybörjare - inga platser och för närvarande inga kurser.

MORGON o DAGTRÄNING
Intresserad av morgon eller dagträning? För er som kan och vill rida dagtid istället för på kvällarna. Kanske du jobbar skift/flex eller är egen. Ridning med jobbet, själv eller några kompisar - ring för att höra vilka möjligheter vi har 079-100 88 15.

Välkomna önskar hästar och instruktörer på Farsta Ridskola!

Md logo ridsport top
Nyheter via RSS